Nezavisni kandidat za odbornika u Skupštini grada Banjaluka Nebojša Tojagić smatra da lokalna uprava mora da se bavi problemima građana i da taj proces mora biti brz, efikasan i transparentan.
Tojagić je u Parku Mladen Stojanović u Banjaluci objasnio da je rješenje u uvođenju "modela 48", koji predstavlja servis posredstvom kojeg građani mogu da prijave komunalni ili drugi lokalni problem, a predstavnici javnih preduzeća ili ustanova obavezni su da u roku od 48 sati odgovore na zahtjev.
"Građani će imati mogućnost da telefonom, SMS-om, internetom ili preko društvenih mreža prijave komunalni problem, a nakon prijema operater ga proslijedi nadležnom preduzeću ili ustanovi od koje građanin treba da dobije odgovor u roku od 48 časova", objasnio je Tojagić u razgovoru sa građanima.
Prema njegovim riječima, na taj način biće unaprijeđeno upravljanje gradom i obezbijeđena kvalitetnija kontrola javnih preduzeća.
Tojagić je napomenuo da ovakav sistem u praksi koriste daleko manje i siromašnije opštine od Banjaluke.
On je istakao da je "model 48" bitan prvi korak prema efikasnoj javnoj upravi, čiji je drugi korak izrada kataloga elektonskih usluga kao dijela nove eUprave koja će da štedi sredstva građana.