"Ofanziva na Srbiju" koju je uoči turističke sezone odlučio da provede hrvatski ministar turizma Damir Bajs nije urodila plodom.
Iako je srpska metropola praktično prekrivena plakatima koje pozivaju turiste na hrvatsko more "Tako lepa, a tako blizu" za većinu se Srba pokazala "tako preskupom".
Nisu pomogli milioni evra koje je Bajs utukao u propagandu kod istočnih susjeda, oni će se ovog ljeta radije hladiti u Grčkoj, Turskoj ili Kipru koje im nude gotovo duplo jeftinije cijene nego Hrvatska (ili Slovenija koja je srpske turiste pokušala privući sloganom "Najbliže evropsko more"). To pokazuju podaci turističkih agencija u Srbiji, prenosi "Glas Srpske".
Ne samo da 230 plakata (koliko je Bajsovo ministarstvo poslalo u Beograd, Suboticu i Novi Sad) nije donijelo očekivani rezultat i uvjerilo Srbe kako je ovo ljeto idealno za masovnu migraciju prema Jadranu, već je kod nekih izazvalo sasvim suprotna reagovanja i odbojnost.
Ljetna sezona je na pragu, a suočeni sa ekonomskom krizom koja će se odraziti i na turizam, Hrvati i Slovenci počeli su da se otimaju za turiste iz Srbije.
(MONDO)