Jedan od najtiražnijih hrvatskih dnevnika objavio reportažu o ekspanziji palačinkarnica u glavnom gradu.
"U samo nekoliko mjeseci u gradu otvorene tri nove palačinkarnice i pravi su hit", piše "Večernji list" u reportaži objavljenoj u rubrici "Aktuelno".
Prilično šokantno saznanje za gosta iz Beograda (Srbije), koji se poslednjih desetak godina sreće sa palačinkama maltene na svakom koraku - što na "ulici", što u flajerima svakakvih dostavljača, koje redovno zatiče u svom poštanskom sandučetu.
I dok već zasićeni Srbi ne konzumiraju tu poslasticu sa nekadašnjim entuzijazmom, pa se samim tim i mnogi pokušaji započinjanja biznisa završavaju neuspehom, u Zagrebu je to delatnost u ekspanziji, koja donosi lepu zaradu.
Palačinke, slatke i slane, od različitih vrsta testa, prodaju se po početnoj ceni koja varira između 10 i 15 kuna (od 1,5 do 2 evra), a jedan od vlasnika "samostalne ugostiteljske radnje" hvali se kako je iz lokala površine 28 kvadratnih metara posle godinu dana prešao u gotovo trostruko veći prostor.
Naravoučenije - ma koliko vam besmisleno i "potrošeno" delovala neka biznis ideja, negde u drugom delu Evrope i sveta, možda i u vašem "komšiluku", ljudi jedva čekaju da im se ponudi baš to!