"Banjalučka pivara" uz novi slogan "Taman kako treba" na tržište ponovo plasirala svoj novi-stari brend - tamno pivo "Crni Đorđe"!
Povodom novog starta ovog već prepoznatljivog brenda, "Banjalučka pivara" je u Domu omladine u četvrtak naveče organizovala njegovu svečanu promociju.
"Nakon niza godina i mnogobrojnih testiranja proizvoda zajedno s potrošačima, došlo je vrijeme da na tržište plasiramo proizvod u koji smo utkali sve njihove želje", rekao je Nikolas Peni, direktor "Banjalučke pivare".
On je istakao da "Crni Đorđe" nije više pivo sezonskog karaktera, jer sada njegova pitkost omogućava potrošačima da u njemu uživaju tokom cijele godine.
"Banjalučka pivara" se odlučila na oživljavanje proizvodnje "Crnog Đorđa" nakon što je istraživanje pokazalo da je njegov brend bio veoma popularan i da ga ljudi ponovo žele vidjeti na svojim trpezama.
Radovan Rakić, direktor proizvodnje "Banjalučke pivare", rekao je da je do stvaranja "Crnog Đorđa" došlo dugogodišnjim radom i da je u pitanju potpuno prirodan proizvod.
(MONDO)