• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Džoli travel" pred bankrotom?

Poznata turistička agencija tri mjeseca u blokadi, zbog duga od 131 milion dinara, piše "Press".

 "Džoli travel" pred bankrotom? Izvor: MONDO

U agenciji uvjeravaju da putnici neće osjetiti krizu njihove kompanije.

Turističkoj agenciji "Džoli travel" prijeti bankrot. Računi poznate turističke agencije, koja je važila za jednu od renomiranih, već tri mjeseca su u blokadi zbog duga od 131 milion dinara, saznaje "Press".

U agenciji tvrde da će sva do sada uplaćena putovanja biti realizovana i da putnici neće biti oštećeni. Ipak, oštećenih već ima, a agencija je i juče primala uplate za aranžmane potencijalnih putnika.

Beograđanin I. Vučković trebalo je u oktobru da otputuje na poslovni put u Kinu, koji mu je "Džoli" otkazao iako je uplatio avans od 83.800 dinara, koji nikada nije dobio natrag.

"Uplatili smo 22. septembra "Džoliju" avans od 83.800 dinara za jednu osobu za put u Kinu. Pet dana pred polazak, u agenciji je rečeno da od puta nema ništa i da se snađemo na drugom mjestu. Put smo obavili preko turoperatera iz Njemačke. Kartu smo platili mnogo više, a što je najgore, "Džoli" nam ni do danas nije vratio novac", ispričao je za "Press" Vučković.

On kaže da će sigurno tužiti agenciju. "Meni zakon nalaže da moram da ih tužim, iako znam da od toga nema ništa. Šta reći kada su oni dugo vremena u blokadi, a još uvek primaju uplate od građana. S druge strane, izbjegavaju obaveze koje imaju ka poveriocima", kaže on. Da se uplate za aranžmane i dalje primaju uverio se i reporter "Pressa", koji je obišao poslovnicu u Bulevaru kralja Aleksandra.

Ljubazno osoblje je, kao da se ništa ne dešava, iznelo ponude o zimskim aranžmanima. Čak su bili iznenađeni pitanjem da li je agencija u finansijskim problemima.
"Naši aranžmani su potpuno sigurni i ne postoji šansa da išta pođe po zlu. Jedino nije moguće plaćanje na rate, osim ukoliko niste korisnik "dajners" platne kartice ili vam direktorka poslovnice ne odobri plaćanje na dve ili tri mesečne rate", rekao je radnik "Džolija", koji tvrdi da kod građana ima interesovanja za zimovanja, naročito za francuska skijališta, ali i za Jahorinu i Kopaonik.

U samoj kompaniji je ostalo svega petoro zaposlenih. Upravni odbor agencije u razgovorima je sa Ivicom Todorićem, koji je vlasnik "Adriatika.neta", firme koja je 2007. godine kupila srpsku agenciju. Sada već bivši direktor "Džolija" Ljuba Šubara, koji je došao u agenciju pre dva meseca da pokuša da je izbavi iz problema, potvrdio je saznanja "Pressa".

On je objasnio da je "Džoli" doveden u ovu situaciju zbog loših poslovnih poduhvata, nenormalnog trošenja novca na marketing i loših finansijskih operacija sa bankama.

"Kada sam došao u agenciju, njeni računi su već bili u blokadi. Loš rad u protekle četiri godine jednostavno je kulminirao. Napravili smo biznis plan po kojem je sva dugovanja trebalo da se vrate u naredne četiri godine i poslali ga bankama, međutim, one to nisu prihvatile.

Jedna banka, naime, dala nam je kredit na bazi menica, odnosno bez ikakvog obezbeđenja, i iako je bio dogovor da se uradi reprogram, ona nas je blokirala, pa čak i pokrenula stečajni postupak", ispričao je Šubara. On uvjerava da putnici koji su uplatili aranžmane nemaju razloga za brigu.

"Generalno, ne bi bilo dobro da jedan ovakav srpski brend propadne. A zaista i nije takva katastrofa kako se čini u ovom momentu. S druge strane, nijedan putnik neće biti oštećen, pošto će partneri obaviti ta putovanja", kaže Šubara.

Interesantno je da suvlasnik agencije "Džoli travel" Nenad Kovačević tvrdi za "Press" da nema informaciju da mu se firma nalazi u bilo kakvim problemima.

"Nemam te informacije", odgovorio je Kovačević na pitanje da li je tačno da su u finansijskim problemima.
Kada ga je novinar pitao kako to da kao suvlasnik nema takve informacije, pitao je:
"A ko vam je dao moj broj telefona? A ko vam je dao sve te informacije? Šta vas interesuje?"

Na pitanje "Pressa" šta će biti sa putnicima koji su već uplatili aranžmane, on je zahvalio na pozivu i obećao da će se danas javiti.

(MONDO)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE