• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Google brend broj 1, Koka kola tek 16.

Najpoznatije bezalkoholno piće na svijetu više se ne nalazi među deset najboljih svjetskih brendova, kaže analiza kuće Brend Fajnens.

 Google brend broj 1, Koka kola tek 16. Izvor: MONDO

U rang listi 500 brendova na svijetu, poznatu sodu iz Atlante prošlogodišnji gubitak od devet milijardi dolara te činjenica da je među potrošačima sve snažniji trend korištenja tzv. zdravih pića, oborili li su na 16. mjesto.

Internet pretraživač Google je ove godine postao prvi brend sa vrijednošću od 44 milijarde dolara. Na drugom mjestu je Microsoft, još jedna kompanija koja predstavlja nove tehnologije.

IBM je na četvrtom mjestu, a Apple, koji je prošle godine bio na 20. mjestu, sada je na osmom, načinivši ogroman pomak zahvaljujući inovativnom dizajnu, odanim potrošačima i odlično odrađenim marketinškim aktivnostima.

Činjenica da se među prvih deset brendova nalazi sedam kompanija koje pružaju komunikacijske usluge i IT, a tek jedan klasičan trgovački lanac, Volmart, govori i o promjeni zahtjeva društva.

Anja Bajer Minkara, brend konsultant iz kompanije Brend doktor, kaže da je za određivanje vrijednosti brenda vrlo bitna emocija kod potrošača.

"Google je primjer pozitivne emocije i funkcionalnosti, koristan je, a stalno brine o svojim korisnicima, nudi im stalno novi dizajn i sadržaje. Zbog toga se i događa da, na primer, vrednost brenda H&M raste, što se može pripisati recesiji, ali je bitno uočiti i da vrijednost brenda Luj Viton raste, što znači da su potrošači i u krizi spremni da izdvoje za dobar brend", rekla je ona.

(Srna)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE