• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dodijeljena priznanja "Superbrend BiH 2010"

Međunarodna organizacija "Superbrends" dodijelila je u četvrtak naveče titule i priznanja "Superbrend BiH 2010" tržišnim markama i kompanijama koje su na tržištu BiH ostvarile izvanredan uspjeh u ovoj poslovnoj godini.

 Dodijeljena priznanja "Superbrend BiH 2010" Izvor: MONDO

Priznanje "Superbrend BiH 2010" dobili su, između ostalih, BH Telekom, Gracija, Alma Ras, Tuzlanska so, Bosnia bank internešnl /BBI/, Alarm Vest grup, Aura, Koloseum klub, DHL ekspres, Ekonomik, Floriol, Granof, Jana, Konzum, Ledo, Ljepota i zdravlje, Megle, Poli, Mikrokreditna fondacija Prizma, Radio Stari Grad, Sarajevo Film Festival, Sarajevski kiseljak, Štok, Unika , Vranac i Vranac Prokorde.

Na ceremoniji je prvi put u BiH proglašena i Superbrends ličnost. Ove godine tu titulu ponio je popularni pjevač Halid Bešlić.

Više od 1 200 domaćih i stranih brendova, raspoređenih u 27 kategorija, nalazilo se na listi finalista, a za najbolje se glasalo na osnovu kvaliteta, pouzdanosti, prepoznatljivosti i emotivnog naboja, istakli su organizatori.

Na ceremoniji dodjele priznanja predstavljena je i ovogodišnja "Superbrends publikacija" posredstvom koje su kompanije u okviru Brending studije predstavile srž same tržišne marke, osvrćući se na njene početke, tržište na kojem djeluje i rast koji je uslovio njen uspjeh.

Večerašnjom dodjelom priznanja zaokružen je treći izbor Superbrendova u BiH.

Međunarodna organizacija "Superbrends" prisutna je u 86 zemalja širom svijeta a glavni cilj joj je identifikovati vodeće brendove na svakom pojedinom tržištu, te na taj način dodatno promovisati disciplinu brendinga.

Organizacija trenutno u cijelom svijetu sarađuje sa više od 10 000 robnih marki iz različitih područja, a do sada je organizovala više od 200 globalnih brending događaja, takozvanih "brending Oskara", na kojima je učestvovalo više od 30 000 predstavnika.

(Srna/MONDO)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE