Avion na liniji Mursija-Njukasl morao je djelimično da bude demontiran pošto je jednom putniku uključeni mobilni telefon upao u kanal za ventilaciju
Polijetanje do odredišta obavljeno je nakon više od tri sata uz veliko kompanijino izvinjenje putnicima zbog neugodnosti, prenijeli su španski mediji. Jedan putnik britanske avio kompanije Džet 2 nepažnjom je ispustio uključeni mobilini telefon u kanal za ventilaciju u avionu.
Strahujući za bezbjednost putnika, kompanija nije dozvolila da avion poleti prije nego što telefon bude pronađen. Tehničarima je to pošlo za rukom tek nakon tri sata, pošto su demontirali dio kokpita i uklonili jedan red sjedišta.
Predstavnik kompanije Džet 2 izjavio je da su odgovorni u kompaniji željeli da telefon bude pronađen kako bi putnicima mogla da bude garantovana maksimalna bezbjednost.
Talasi koje je emitovao mobilni telefon mogli su da se ukrste sa talasima kontrolnog sistema aviona i dovedu do nesreće, objasnio je on.
(MONDO/Tanjug)