Indijsko ministarstvo željeznice našlo se u nevolji zbog reklame za novi luksuzni voz na kojoj je glavni grad Nju Delhi smješten na teritoriji susjednog Pakistana.
To nije jedini gaf na reklami koja je objavljena u gotovo svim vodećim listovima kao najava za zvanično puštanje u pogon nove kompozicije "Maharadža Ekspes", koja je u subotu počela da saobraća na relaciji između Kalkute i Nju Delhija.
Gotovo nijedno mjesto sa ove trase nije na svom mjestu na geografskoj karti u sklopu reklame, ali je postavljanje Nju Delhija unutar pakistanskih granica izazvalo pravu buru ljutitih reagovanja.
Predstavnik indijske željeznice Samir Gosvani izjavio je za medije da je riječ o "gruboj greški" i da je agencija zadužena za grafički dizajn reklame suspendovana.
Šef reklamne agencije bezuspešno je pokušavao da objasni da je riječ o "umjetničkoj kreaciji" koja nije imala za cilj da izazove kontroverzu.
Ovo je drugi sličan skandal od početka godine. U januaru, ministarstvo za brigu o ženama i djeci objavilo je reklamu na kojoj se greškom našla fotografija Tanvira Ahmeda, bivšeg komandanta pakistanske avijacije.
"Maharadža ekspres" je prevashodno namijenjen bogatim turistima. Tokom sedmodnevnog putovanja putnici obilaze glavne turističke lokalitete u zemlji poput Agre u kome se nalazi čuveni Tadž Mahal, Gaje, budističkog centra hodočašća i nacionalnog parka Bandavgar.
Putovanje ovim luksuznim vozom, u zavisnosti od kategorije, staje od 4.200 do 13.000 evra.
(Tanjug)