• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stanivuković o izboru saradnika: Osnovni kriterijum je stručnost

 vesna.jpg
Autor Vesna Kerkez

Rad gradonačelnika Banjaluke, Draška Stanivukovića od preuzimanja te funkcije potpuno je transparentan, iako se u određenim političkim krugovima, pa i putem medija pokušava stvoriti iskrivljena slika o aktivnostima prvog čovjeka grada, saopšteno je iz Kabineta.

 Stanivuković o izboru saradnika: Osnovni kriterijum je stručnost Izvor: Vedran Ševčuk, mondo.ba

U saopštenju se navodi da je kabinet gradonačelnika „sastavljen je od ljudi koji obavljaju poslove koji zahtijevaju visoku stručnu spremu, poput savjetnika ili drugih saradnika, ali i od onih koji su zaduženi za tehničke poslove, za koje nije neophodna visoka stručna sprema“.

„Pri izboru savjetnika gradonačelniku Drašku Stanivukoviću osnovni kriterijum bila je stručnost. Tako je na mjestu savjetnika za ekonomska pitanja student generacije sa prosjekom 9,97 na osnovnim i 10,00 na postdiplomskim studijama na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Banjoj Luci, Bojan Kresojević, za savjetnika za pravna pitanja diplomirani pravnik, koji ima višedecenijsko iskustvo u struci i u radu u javnoj upravi, Željko Travar.

Savjetnik za medije je diplomirani novinar, sa radnim iskustvom u medijima, prepoznatljivog stila, naročito po čitanim kolumnama i kritikama, Tanja Vukomanović. Šef Kabineta gradonačelnka je diplomirani inženjer mašinstva, čovjek sa dugogodišnjim iskustvom u privatnom sektoru, Vladimir Grujić. Ova radna mjesta vezana su za gradonačelnički mandat. Gradonačelnik će, takođe, insistirati na stručnosti i pri izboru načelnika i direktora javnih ustanova grada Banja Luka“, kažu iz Kabineta.

U saopštenju se dodaje da za obavljanje tehničkih poslova kao što su sekretarski, javljanje na telefon, primanje pošte, razgovora sa građanima, lično obezbjeđenje i vozača srednja stručna sprema je sasvim dovoljna.

Ove tehničke poslove obavljaće novozaposleni u Kabinetu gradonačelnika, čija imena i naziv radnog mjesta možete vidjeti na sajtu Grada Banjaluka, kao i imena svih ostalih zaposlenih.

„Važno je napomenuti da prilikom zapošljavanja ovih ljudi nije izbjegnuta konkursna procedura, jer su svi zaposleni na određeno vrijeme. Ukoliko i dalje bude postojala potreba da se navedeni radnici angažuju konkurs će biti raspisan nakon nove sistematizacije radnih mjesta“, navodi se u saopštenju, gdje ističu:

„Nova sistematizacija koja se radi po gradonačelnikovom nalogu ima za cilj racionalizaciju broja zaposlenih i finansijskih ušteda što će javnosti uskoro biti dostupno. Tako je u Kabinet gradonačelnik doveo minimalan broj novih saradnika, a smanjio je i broj samostalnih odsjeka u Gradskoj upravi“.

Možda će vas zanimati

U saopštenju se dalje navodi da gradonačelnikov stručni tim sačinjavaju kvalifikovani ljudi sa visokim obrazovanjem i iskustvom, kao što su savjetnici, načelnici. Tehničko – operativni tim čine ljudi koji su spremni na 24 – časovnu dostupnost gradonačelniku, koji su jednako prisutni i na terenu i na sastancima i prilikom svih aktivnosti gradonačelnika.

Kao što nalaže poslovnost institucije, članovi najužeg operativnog tima su ljudi od velikog povjerenja gradonačelnika. Netačne su tvrdnje da ovi ljudi spadaju u gradonačelnikov stručni tim. Oni svojim radom tehnički pomažu gradonačelniku u obavljanju dnevnih aktivnosti.

Kada je riječ o platama zaposlenih, treba znati da novi gradonačelnik kaže da nije on taj koji je radio na Pravilniku o platama i naknadama zaposlenih u Gradskoj upravi. Važeći Pravilnik o platama donesen je prije više godina i biće razmatran po donošenju nove sistematizacije. Dakle, o platama i koeficijentu zaposlenih odlučeno je ranije i to neme veze s novim gradonačelnikom.

Sve izmjene u novom Pravilniku ići će u pravcu ušteda, kao što je bio slučaj i sa izmjenom sistematizcije, po kojoj je ukinut jedan odsjek u Kabinetu gradonačelnika. Tako će Gradska uprava imati pet odjeljenja manje, što će stvoriti vidljive uštede, jer budžet neće biti opterećen sa suvišnim šefovima i savjetničkim platama.

Kabinet gradonačelnika, kao i cijela Gradska uprava biće, kažu, na raspolaganju za sva dodatna pitanja javnosti. I dalje će se objavljivati sva imena zaposlenih, kao i sve informacije o potrošenom novcu.

„Ove informacije ubuduće će biti svima dostupne, uprkos zlonamjernim pokušajima spinovanja javnosti. Dolazak Draška Stanivukovića za gradonačelnika Banjaluke označava kraj tajni Gradske uprave i svemu što je vezano za ovu instituciju“, saopšteno je iz kabineta gradonačelnika Banjaluke Draška Stanivukovića.

(MONDO)

Pratite Mondo.ba na Facebooku, Instagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE