• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

ZAVRŠEN PROACTIVE 2024: Revolucija i redefinicija odnosa s javnošću i komunikacija

Autor Dragana Božić

PROACTIVE 2024, regionalna konferencija o odnosima s javnošću, biznisu i komunikacijama, održala se 13. put 23. i 24. maja u hotelu Rajska dolina na Jahorini.

 Završena Proactive 2024 konferencija Izvor: Proactive 2024

Vrijeme je za revoluciju i redefiniciju u odnosima s javnošću, poslovanju i komunikacijama. Osnaživanje pojedinaca i redefinisanje njihovih uloga ključni su za stvaranje smislene komunikacije i odgovorno djelovanje unutar timova, organizacija, lokalnih zajednica i društva uopšte. Da PR industrija traži, ali i želi ponuditi određene odgovore koji će je unaprijediti i poslužiti kao svojevrstan bazen ideja i solucija potvrdio je broj učesnika PROACTIVE konferencije ove godine. Neke odgovore i prilike ponudili su sjajni stručnjaci stručnjakinje svojim predavanjima, inspirativnim panelima i dinamičnim formatima poput PROACTIVE World Caffea.

Voja Žanetić je, kroz originalne uvide, govorio o dekonstrukciji javnog prostora i aktuelnih politika, istakao je da populizam nije ideologija, već manir pogodan za politički resantiman. Predložio je o nova značenja za akronim PR: Public Reconstruction, Public Revolution, Public Renaissance ili jednostavno: Potražimo Rešenje.

Kako je Kaspersky komunikacijski tim inspirisan standardnim cyber security aronimom TTP (techniques, tactics and procedures) kreirao svoj TTP - Transparency, Thought Leadership & Proactivity kako bi efikasno ovladao izazovima, objasnila je Mai Al Akkad, direktorica korporativnih komunikacija za Evropu.

O novoj generaciji CSR-a - jasnijoj, mjerljivijoj i manje podložnoj zloupotrebama učesnici su razgovarali s Unom Mesić; stvarnom osnaživanju žena, zašto je važno da imamo interno jasno propisane standarde i rodnoj ravnopravnosti u praksi sa Milošem Đajićem; ekonomiji znanja - zašto je važno da vrednujemo i adekvatno naplatimo svoje znanje i iskustvo s Nelom Kačmarčik; a koliko je važno uložiti vrijeme i trud za izgradnju odnosa između agencije i klijenata kako bi saradnja bila kvalitetna i dugotrajnija s Minelom Vilić tokom #PROACTIVE WorldCafé-a.

Pojmovi, propitivanja i preporuke o tri pojma: odnosima, interesima i odgovornosti zapalili su publiku i ”Vruću stolicu” sa Natašom Pavlović Bujas, predsjednicom IPRA-e...

Panel „Kako su društvene mreže promijenile (i) institucionalnu komunikaciju” uz učešće Nevena Crvenkovića, portparola i šefa komunikacija UNHCR-a u BiH i Admira Malagića, portparola Ministarstva bezbjednosti BiH moderirala je Željka Šulc, portparolka OSCE misije u BiH.

Dr Dragana Đermanović poručila je "Mi se bavimo životom i životarenjem, a jako je malo ljudi koji se bave razvojem. Trebamo biti originatori, a ne optimizatori. Vrijeme koje dobijemo trebamo investirati. Ako rješenje ne postoji, nismo dovoljno razmislili".

Kreativnost, sposobnost i puno znanja. Čelična discpilina. Besprijekorna izvršenja. Potpuna odgovornost. Samo su neki od esencijalnih a neophodnih sastojaka da bi ”Fulltime PR freelence style” funkcionisao, objasnila je Najra Krvavac.

Osim za informisanje, Linkedin nam služi i kao alat i prostor za lični branding, kao i za prodaju znanja i usluga. Ilija Ćosić predstavio je korisne smjernice za lično brendiranje na LinkedIn-u i preporuke za kreiranje sadržaja na ovoj mreži.

Značaj prepoznavanja emocija je ključan za mentalnu otpornost, pa i mentalno zdravlje. Kroz priču o samokontroli, upravljanju emocijama i tome kako je ignorisanje problema zapravo opasno vodila je Dajana Šipraga Zlojutro.

Ivan Ćosić, kreativac i podcaster proveo je publiku kroz trendove predavanjem "Šta ima novo lepo?" u svijetu brendinga, marketinga, vještačke inteligencije, interneta i kako nam život mijenjaju nove tehnologije i nova okruženja.

Drenislav Žekić vratio je učesnike na početne postavke odnosa s javnošću - vrijednosti i neophodnih znanja i ponašanja za kvalitetno i uspješno bavljenje komunikacijama koje daje rezultate i koje se pamte.

Konferenciju je otvorila Nataša Pavlović Bujas, predsjednica Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću IPRA, koja je PROACTIVE 2024 dodijelila prestižni Endorsed Conference Status, prepoznavši njen značaj za PR profesiju širom svijeta.

Konferencija je, očekivano, bila izuzetno uspješna, a učesnici su sa sobom ponijeli obilje novih ideja i inspiracije. Kako su istakli po završetku, svaki trenutak proveden na PROACTIVE 2024 odlična je prilika za profesionalni i lični rast. Tradicionalno, pored odličnih poslovnih kontakata, rodila su se nova partnerstva i prijateljstva, obogaćujući profesionalne i lične veze među prisutnima, što je suštinski i dugogodišnji trademark PROACTIVE formata. Uz uzbudljive diskusije, interaktivne sesije i nezaboravne networking događaje, učesnici su napustili konferenciju osnaženi, motivisani, spremni za redefinisanje i podmlađivanje struke, ukratko – ne samo za riječi, nego i za djela. Unisoni zaključak je da PROACTIVE nije samo konferencija, nego pokretač pozitivnih promjena i katalizator novih, plodonosnih suradnji.

PROACTIVE 2024 podržali su Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, Misija OSCE-a u BiH, Područna privredna komora Banja Luka i kompanija Kaspersky. Medijski partneri su: magazin Gracija, mondo.ba, dan.me, inspo.ba i womancomm.com.

(Mondo)

Možda će vas zanimati

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE